poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Metoda na małego głoda w Zakopanem

Tak więc.. ekheem.. Po raz trzeci uruchamiam bloga od początku. Po moim drugim usunięciu go jakoś wytrzymałam długo, ale nie wystarczająco jak widać ;P
Nie potrafie nie opisywać swoich doznań i wrażeń na wszelakie produkty.
Po prostu lepiej mi z tym nawet samej sobie... Hm... może to dziwne ? Ale doobra.
Zacznę od recenzji a później wrzucę kilka zdjęć z mojej wielkiej (pierwszej) wizyty w naszych polskich górach.
ZACZYNAJMY :)

DANIO SHAKE IT o smaku waniliowym
Zacznę od tego iż dopadł mnie mały, wieczorny głód podczas wieczoru w pensjonacie. No i mój mężczyzna poratował mnie tymże wynalazkiem ponieważ:
Po pierwsze: Sklep który był obok miał mały asortyment
Po drugie: był cholernie drogi.
Jest to napój jogurtowy waniliowy. Na wieczku ma przytwierdzoną słomkę, która się rozkłada ;) Dla niekumatych jest tam również instrukcja obsługi.
SMAK: Zapach jest przyjemny. W konsystencji jest pośrodku pomiędzy mlekiem a jogurtem pitnym. Miałam wrażenie, że jest lekko napowietrzony. Wyczuwałam ową wanilię w smaku i oczywiście mleko. Nie przyprawił mnie o zasłodzenie i cukrowe palpitacje serca, aczkolwiek oczka mi się szerzej otworzyły ;) Nie lubię i nie lubiłam osobiście napoi mlecznych, odrzucało mnie od nich i przyprawiało o mdłości. Mleko spożywam tylko w postaci ciepłej i to z dodatkami (płatki np.).Jednak ten napój wypiłabym jeszcze raz także jest dobrze. Choć delikatnie mnie od wyczuwalnego zimnego mleka zemdliło no i tyłka nie urwało.
No i to chyba tyle z  wrażeń smakowych.


Ocena: 8/10
Kaloryczność: 195 (jupi!)
Cena: dostałam, ale o ile pamiętam bo byłam przy zakupie to 3 z czymś
Gdzie kupiono: Żabka

A teraz pare fotek z gór :
Morskie Oko
Zamek w Niedzicy
Odwiedziłam jeszcze obozy w Auschwitz co było przejmującym doznaniem... 
No i oczywiście Gubałówka, Krupówki, spływ Dunajcem po Słowackiej stronie no i Dolinę Kościeliską.
A tak z jedzonka to polecam gorąco zapiekankę z budki przed wejściem do Doliny (obok Gospody u Harnasia) bo była idealna i kosztowała tylko 6 zł. 
No i zupkę pomidorową z Karczmy u Halita.
Na Krupówkach smacznie zjeść można w restauracji Kalina(bardzo przystępne ceny także. Zestaw obiadowy zupka+II danie = 17 zł)
No i Zbójeckie Jadło również na Krupówkach (100g za 2,80zł)

A jutro opiszę Wam lody powalające na kolana, niedaleko wejścia do Morskiego Oka no i lody Algida Fruit ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz