sobota, 20 czerwca 2015

CZEKOLADOWA BOMBA

A teraz kolejny produkt który zaspokoił mój atak czekoladowego potworka jakim jestem ;)
Jak zwykle nie oparłam się pokusie i popłynęłam... Ku lodówkom z lodami. A że postanowiłam sobie próbować co rusz nowych smaków to mój kolejny wybór padł na Cortinę Classic.
Mój wzrok przyciągnęło zdjęcie na opakowaniu. Czekoladow polewa + czekoladowe nadzienie - to jest to co tygryski lubią najbardziej.
Także przystępujemy do opisu walorów i wad smakowych.
Czekoladowa polewa z kawałkami orzechów - jak dla mnie - bajka. Delikatna, nie za słodka, idealnie wyważona. Sam lód - zwykły, normalny śmietankowiec. A teraz nadzienie. Nadzienie baaardzo czekoladowe, choć jest jej jeden minus. Według mnie, za bardzo wyczuwalne kakao. Nie jest tak delikatna jak moim zdaniem powinna być. Choć ogólne wrażenie dobre, to jednak popracowałabym nad nadzieniem.
Ocena: 7/10
Cena: kupił mi mój mężczyzna także nie wiem ;p
Kaloryczność : 218
Gdzie kupiono : Lewiatan





A JAK WY OCENIACIE CORTINĘ ? PISZCIE W KOMENTARACH OCENY I PROPOZYCJE PRODUKTÓW DO OCENIANIA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz