poniedziałek, 22 czerwca 2015

KOSZMAR O SMAKU WINA SPOD LADY

Ciężki dzień za mną.. Oby był owocny, ponieważ chyba mam nową pracę ! ;D
No i po rozmowie kwalifikacyjnej Byłam na zakupach w Lidlu i pomyślałam, że spróbuję któregoś z serków marki Pilos. Niestety na moje nieszczęście w oko wpadł mi Deser Śmietanowy o smaku Wiśni.
Miałam bardzo dobre przeczucia co do tego deseru, wracałam szczęśliwa jak dziecko, że znów wytestuję coś nowego. Jakie było moje zaskoczenie, gdy okazało się, że moja intuicja słodyczożercy zawiodła ;(
Zawsze mi wszyscy mówili, że jestem wybredna i że mam pańskie podniebienie. Jednak wybaczcie, TO przerosło moje najgorsze oczekiwania. Będzie śniło mi się jako najgorszy koszmar mojego życia. Nigdy, nigdy więcej po to nie sięgnę. O nie ! Dziękuję, Do widzenia, BASTA !
Gdy otworzyłam go taka szczęśliwa, pełna dobrych przeczuć pierwsze co poczułam to brzydki zapach. Nie zniechęciło mnie to aż tak, bo jednak spróbowałam. Serek jest podzielony na dwie części. Na górze znajduję się serek śmietanowy, na dole natomiast jest wsad wiśniowy.
Najpierw spróbowałam wszystkiego oddzielnie oczywiście. Boże przenajsłodszy, ta warstwa śmietanowa dla mnie smakowała i śmierdziała takim starym, zjełczałym piwem. W zasadzie nie obrażając browaru, śmierdziała jabolem, Patykiem, denaturatem i wszystkim co najgorsze piją Ci szanowni panowie pod sklepami monopolowymi i w ciemnych zaułkach gdy kończą im się fundusze na coś wystawniejszego. Wsad wiśniowy też pozostawiał bardzo wiele do życzenia, jednak jego smak zniosę. Bynajmniej po wymieszaniu części śmietanowej z wiśniową, dominował nadal ten okropny, cuchnący zapach i smak. Osobiście - absolutnie nie polecam.
Ocena: 1/10 - za wsad wiśniowy niech im będzie ten punkt ;)
Kalorycznośc: 249
Cena: Coś koło 2 zł.
Gdzie kupiłam: Lidl

A co Wy sądzicie o tym produkcie ?
Może macie do mnie jakieś pytania w związku z produktami?
Macie może jakąś książkę do polecenia dla mnie ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz