poniedziałek, 15 czerwca 2015

FruVita Biedronkowa ;)

Wybaczcie moją nieobecność.. Niestety kłopoty z interntem. Ale postaram się dziś nadrobić wszystko ;) Podczas mojej nieobecności nie zapomniałam o Was, o niee.. Cały czas dokumentowałam moje jedzeniowe doświadczenia.
Tak więc kolejna pozycja na blogu to FruVita z Biedronki o smaku malinowym.
Jest to jogurt z 12% owoców ( o zgrozo, niestety).
Dosyć często je kupuje. Ze względu na cenę i na to iż smakowo też mi w miarę odpowiadają.
No i cenowo też są przystępne ;)
Tak więc: w konsystencji są OK. Czuć momentami kawałeczki owoców. Smak jest przyjemny, nie aż tak czuć chemią jak się spodziewać by mogło.
Smak jest dość delikatny, subtelny i kremowy.
A teraz podsumowanie konkretów:
Ocena: 8/10 a niech ma ! ;D
Cena: 1,69 zł
Kalorie:Całe opakowanie: 408, pół opakowania (1 porcja)-204
Gdzie zakupiłam: w Biedronce



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz