środa, 3 czerwca 2015

Owsianka bananowa pod lupą

W pierwszym poście weźmiemy pod lupę Owsiankę bananową z Mlekovity. Dostępna jest w Biedronce, gdzie ją właśnie zakupiłam.
Jako, że udało mi się schudnąć w ostatnim czasie 20 kg (!)-mój wielki sukces, szukam ciągle czegoś co mogę zjeść jako posiłek lekki i zdrowy. I choć wszystkie gotowce takie nie są. Ja jednak lubię czasem je skonsumować.
Owsianka ta dostępna jest w kilku smakach, aczkolwiek dziś zrecenzuję Wam właśnie bananową. Innym razem zajmiemy się resztą. Tak więc moja dzisiejsza kolacja to- Owsianka bananowa z Mlekovity! Zobaczymy czy jest warta skonsumowania.
Jest jej 180g. W składzie znajdują się żywe kultury bakterii jogurtowych, co, jak udało mi się wyczytać, jest akurat plusem i całkiem dobrze świadczy o danym produkcie jogurtowym, nabiałowym, nie wiem jak to określić.
Tak więc po otwarciu czuć delikatnie banany, ale zapach nie jest wystarczająco kuszący.
W smaku też czuć banany, ale szczerze mówiąc sam smak.. No cóż.. Jak by to określić.
D*py nie urywa. Ogólne wrażenie dobre, ale szału nie ma. Na pewno się w tym nie zakochałam, nie uzależnię się od tego. Ale jeśli miałabym zjeść ją drugi raz bez zmuszania mnie do tego to zjadłabym ;)
Ocena produktu: 5/10
Cena:1,39 zł
Kalorie: w 1 opakowaniu=157
Zakupiłam w : Biedronka

Piszcie pod postem swoje opinie tego produktu i propozycje, co mogłabym dla Was wypróbować.
Miłego <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz